torsdag, augusti 21, 2008

I vår herres hage #3

Jag är lite tveksam till om jag borde syssla med hela den här programpunkten. Jag menar.. sitta och kommentera andra personers intressen i nedlåtande ordalag känns lite för lumpet för att göras. Men eftersom jag tycker att vinjetten är så bra så har jag kommit överens med mig själv om att det är okej att köra åtminstone ett par stycken.

Jag trillade över den här lilla pärlan idag. www.minipansar.se
En sida för de personer som är hobbyintresserade av stridsvagnar i skala 1:16, främst ifrån andra världskriget. Det är ju för härligt.
Tydligen kan man få med ljud och små rökpuffar också. Fantastiskt.

____________

En sak som jag lärt mig under de senaste åren är att någotsånär disponera krafterna under ett marathonlopp. Ganska trist och larvigt, men det är en start åtminstone. Mer elaborata svar längre fram. Får jag hoppas.

Inga kommentarer: