söndag, juli 04, 2010

ta mig i örat!!

vafan...


likt ett rådjur som lite för länge tittar in i lyktorna på en framstormande lastbil: splusch.

Och ändå..
jag försöker hålla mig borta.. hålla mig undan: splutchs - brainsubstans splattered the wall.

men det är int därför jag är här. Istället: Meshuggah!! LIVE.. ÖVERJORDISKT JEFLA MÄKTIGT. Som den skönaste ultraslakt man kan utsätta sig för.. som en ångvält man knäböjer sig för och låter sig våldtas av gång på gång - i örat. Med ett leende över hela fejset, en härligt knuten näve och en nacke som var stel som fan morgonen efter. Och det bästa? I get to do it all over again, i veckan som kommer! ÖVERJORDISKT JÄVLA MÄKTIGT. Avslutar hela fredagen gör dom också.. hoppas bara dom får mer en den fjuttiga timme dom fick i Borlänge.

Jag hoppas att du är där och får uppleva det..

Inga kommentarer: