torsdag, september 25, 2008

mobilen som följeslagare

På min arbetsplats råder en form av kreativt kaos. Skrivborden är belamrade med prylar, det ligger verktyg här och där, demoprylar ligger i bokhyllorna, står på borden och klänger på datorskärmarna. Det är naturligtvis ett öppet kontorslandskap, datorintensivt. Många kör OS X, somliga varianter av Windows, några sitter med olika Linux-distributioner.

Klädseln är informell men proper. Inte så mycket skjorts och urtvättade t-shirts.

Det är synd att jag inte har någon kamera, det hade varit trevligt att få visa upp det för er.

Igår var jag på en föreläsning om pervasive-spelet Interference. Det var intressant.. och verkade roligt att spela.

Fortfarande har jag svårt att sätta fingret på vad jag ska göra men framför allt hur.

1 kommentar:

Maria Therés sa...

Åh, Interference. Jag som ville spela, men inte fick plats. Curses!